8 metode noi care ar putea sa te ajute sa mai scoti niste bani din facebook in 2019.

0
1394
bani din facebook (2)

Facebook, Instagram, Twitter și multe alte platforme de socializare duc literalmente o luptă pentru câștigarea încrederii marketerilor. Deci dacă te gândești să iei în considerare un plan de acțiune pentru platformele social media în 2019, mai jos ti-am enumerat câteva metode mai „noi” care s-ar putea să te ajute să aduci mai multe conversii și bani din facebook, instagram, etc.

  1. Realitatea Augmentată

Facebook testează chiar acum noi tipuri de reclame folosind Realitatea Augmentată. Asta mă face să mă gândesc numai la ce grozăvii o să ne apară prin News feed-uri. Stai cu ochii în patru și încearcă să fii primul care bagă bani în facebook și în reclamele lor fițoase.

INTRA IN GRUPUL PRIVAT “SOCIAL MEDIA PENTRU TOTI

  1. Micro-influenceri

Guess what. Spike-ul a fost atins(cum spune o cunoștință de-a mea) Influencerii au atins apogeul, iar singurul lucru care a mai rămas de făcut este să își piardă din eficiență și popularitate. Între timp, acești micro-influenceri care reușesc să mențină comunități relativ micuțe (10k), sunt puși în valoare pentru cât de nișate sunt comunitățile și acțiunile lor și pentru loialitatea audienței pe care au reușit să o construiască. Cei care fac bani din facebook, vor fi alții în 2019.

  1. Bani din facebook cu Social listening

Apar noi tool-uri care monitorizează engagement-ul brandurilor, astfel marketerii vor reuși să dezvolte strategii mai eficiente și să se concentreze pe audiențe mai specifice.

  1. Video Streaming

Am concluzionat că încă un spike a fost atins anul acesta și de YouTube. Nu vreau să spun că este într-o cădere liberă pentru că nu este așa, dar s-au schimbat foarte multe lucruri. Contentul de pe youtube pare imposibil de filtrat. Vezi Youtube Rewind 2018. Are 2M like-uri și 7.5M dislike-uri. What the fuck???

bani din facebook

Așadar, conținutul de tip video explodează pe rețelele de socializare și a devenit o sursă de divertisment pentru utilizatori. Oferă audienței un sentiment de apropiere față de cei care sunt live pe facebook, instagram, etc. Plus că sunt și amuzante

  1. Conținutul generat de utilizatori.

Acest tip de conținut a existat și va există multă vreme. Este un win-win atât pentru branduri cât și pentru utilizatorii obișnuiți. Pentru branduri, este un conținut gratis venit din partea audienței, iar pentru utilizatori este o ocazie pentru a fi observat de restul comunității. Așadar, și alți utilizatori vor fi încurajați să creeze conținut, astfel brand awarness-ul crește.

  1. Mesaje directe

Ar trebui să încerci să dai mesaje directe despre evenimente care vor avea loc, astfel utilizatorii se vor simți privilegiați de atenția pe care o primesc.

  1. Chatbots

Întrebări, răspunsuri, un chatbot te poate scăpa de sute de conversații. Încă nu este cea mai populară tactică, dar încet, încet, Messengerul(Și nu numai) prinde viață.

INTRA IN GRUPUL PRIVAT “SOCIAL MEDIA PENTRU TOTI

  1. Ephemeral content?

Snapchat a intrat în acest „biome” fiind prima rețea de socializare care oferea content care era valabil doar 24h. Acest lucru a creat un fel de foame de content printre utilizatori, ia, Facebook, Instagram și Google au început și ei să aplice aceeași strategie. Cine știe ce vom mai vedea în 2019?

Dacă și tu crezi că în 2019 rețelele sociale vor deveni niște fenomene greu de controlat iar modul în care investim bani în facebook sau alte rețele de socializare se va schimba, dă un SHARE acestui articol pentru că facebook încă poate.

VEZI CELE MAI IMPORTANTE UPDATE-URI INSTAGRAM DIN 2018. CLICK AICI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here