8 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand demarezi o campanie de promovare pe Facebook

0
224
campanie de promovare

Undeva pe internet există oameni care fac statistici despre orice fel de fenomene. De această dată, fiind pasionat de Social Media, atenția mi-a fost direcționată(evident) către câteva date despre comportamentul sau părerea utilizatorilor platformei Facebook, despre conținutul pe care îl consumă zilnic. Totodată m-am gândit că aceste statistici sunt foarte importante pentru marketeri și oameni care își pun bazele afacerii lor pe o campanie de promovare pe Facebook sau care investesc bani pe facebook. Am reușit să găsesc 8 tips care te vor ajuta să dai lovitura cu următoarea ta campanie de promovare pe Facebook.

39% dintre utilizatori urmăresc anumite pagini de business doar pentru a fi la current cu ofertele lor speciale.

Aici putem să argumentăm că un concurs, un premiu sau un beneficiu oferit urmaritorilor tăi nu numai că îți va menține audiența loială, dar va aduce noi pretendenți. 39% dintre utilizatori sunt împinși să aprecieze o pagină din această cauză.

Din totalul de urmăritori din pagină ta, doar 6.4% vor primi în mod organic postările tale.

Este important ca numărul de like-uri sau de urmăritori ai unei pagini să fie cât de mare posibil, dar acest lucru nu este tocmai primul obiectiv al unei companii de succes. Doar 6.4% din acea audiență va primi postările tale. Deci cu cât îți vei face mai simțită prezența pe Social Media și vei crea campanii de promovare pe Facebook cu engagement mai mare, cu atât mai bine.

47% dintre utilizatori accesează Facebook DOAR de pe telefonul mobil.

Ce înseamnă asta? Optimizează-ți website-ul să fie responsive. Jumătate dintre utilizatori au în permanență Facebook-ul la ei. Ai grijă la campaniile pe care le demarezi. Creează un mediu de engagement confortabil pentru utilizarea platformei pe telefon. Cum poți face asta? Bannere verticale și mai mult conținut video!

Un studiu spune că cel mai optim titlu de reclamă pe Facebook este de patru cuvinte.

Primele patru cuvinte sunt cele care atrag atenția utilizatorilor. Descrierea de asemenea nu trebuie să depășească 15 cuvinte. Găsește-ți cuvintele potrivite și provoacă exces de curiozitate din postările tale.

Videoclipurile cu auto-play enervează 80% dintre utilizatori.

Toți dăm scroll prin feed-ul Facebook-ului. Acesta este motivul pentru care generația noastră este criticată. Nenorocitul de (Dădeam scroll pe Facebook). Ei bine, pentru cei care demarează campanii folosind fișiere audio-video, trebuie să luați în calcul faptul că majoritatea utilizatorilor văd acele videoclipuri sau le consumă având sonorul oprit. Focusul mare trebuie să fie pe vizual și nu pe auditiv.

Reclama video are la dispoziție 3 secunde pentru a capta atenția utilizatorului.

Vă vine sau nu să credeți, dacă după 3 secunde de videoclip, atenția nu este captată, majoritatea utilizatorilor vor continua să dea scroll prin feed lăsând reclama ta în urmă. Asigură-te că în aceste 3 secunde ai o grămadă de informație și reușești să stârnești curiozitatea.

Postările scurte au cu 23% mai multe interacțiuni decât postările lungi.

Din nou, generația nouă preferă să consume informație calitativă dar comprimată în livrabile scurte.

Postările video au mai multe distribuiri decât orice alt tip de postări.Construiește o campanie de promovare, corectă

Încă un motiv pentru care trebuie să incluzi campanii video în calendarul editorial al campaniilor tale. Știm cu toții cât de multe vizualizări au videoclipurile cu food prep, DIY,etc.

Sper că acest articol ți-a fost de ajutor în campaniile tale sau dacă ești un simplu utilizator, ți-ai dat seama cât de multe pot învăța marketerii din comportamentul tău de pe facebook.

Dacă aceste informații ți-au folosit sau măcar te-au încântat, da-i un share ca să vadă si prietenii tăi ceva conținut de calitate:D

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here