Cele mai importante update-uri Instagram din 2018.

0
183
untibi.ro instagram

 

În urmă cu doi ani, speculațiile șopteau cum că Instagram vine tare din spate. Potențialul pe care îl poate avea pe partea de promovare a serviciilor, ar fi atins  cote măricele. Suntem în prezent, iar Instagram încă promite că va exploda lăsând în urmă „bullshit-ul” de pe Facebook. Instagram nu a devenit lider în lista platformelor social-media, dar lucruri mari s-au întâmplat în ultimul an. Care sunt cele mai importante update-uri Instagram din 2018?

IGTV

Studiile arată că din ce în ce mai mulți utilizatori urmăresc tot mai multe videoclipuri  pe telefoanele lor inteligente. Astfel, a apărut primul update care confirmă că Instagram este o platforma pusă pe fapte mari. IGTV a fost lansat în Iunie, oferind utilizatorilor șansele să își distribuie toate video-clipurile în format vertical, pe Instagram.

În urmă cu doi ani, speculațiile șopteau cum că Instagram vine tare din spate

Cu tot acest entuziasm așteptând să explodeze, încă nu primim în mod exagerat conținut video cu iz de promovare a produselor. De ce? Păi, din perspectiva companiilor mari, este totuși riscant să lași la o parte campanii de zeci de mii de euro care au succes pe youtube, pentru a începe să creezi conținut total diferit din toate punctele de vedere, pentru Instagram. Este posibil, dar totuși, pe Insta` nu vei avea succes cu un videoclip de 10 minute, frecvente pe Youtube. Trebuie să îți schimbi strategia, iar mai mult decât atât, nu poți adapta clipuri video de pe youtube, în format orizontal, pentru un format vertical necesar pe Instagram. De aceea, advertiserii puternici au fost foarte sceptici și reținuți în ceea ce privește investirea.

IGTV poate fi folosit pentru a-ți construi Brand-ul, să conturezi mai eficient o comunitate și să transmiți un mesaj mai ușor, dar primul pas este crearea unui conținut relevant și potrivit platformei. Cum spuneam mai sus, dacă videoclipurile pot fi mai lungi, nu înseamnă că trebuie să fie.

Cele mai importante update-uri Instagram: Reclame în stories

Cu mai mult de 400 de milioane de utilizatori zilnic, Story-ul de pe Instagram a devenit unul dintre cele mai populare update-uri. Acum cu Stories ads, toate companiile pot introduce imagini sau clipuri full-screen verticale, bine „ascunse la vedere” printre „poveștile” utilizatorilor. Încă din Februarie, Stories ads a provocat mai mulți nervi în rândul utilizatorilor obișnuiți și mai multe click-uri plătite de companii.

În urmă cu doi ani, speculațiile șopteau cum că Instagram vine tare din spate

Deci dacă în timp ce te delectezi cu un story făcut de profu` de mate sau unul făcut de prieteni când sunt în concediu, vei avea surpriza că în loc de un story ad, să trebuiască să dai skip la trei. Numărul a crescut.

Shopping tags

Încă un update dedicat eCommerce-ului, care a fost implementat în urma rugăciunilor vânzătorilor dar și pasionaților de cumpărături online. Update-ul a fost lansat în luna Martie, iar acum Brand-urile de produse vestimentare, dar nu numai, pot evidenția foarte clar un produs dintr-o imagine și crea o legătură sau un link către pagina de eCommerce. Utilizatorul va accesa tag-ul atribuit produsului și va ști exact ce, cum și de unde cumpără.

Funcționalitatea a fost adăugată și în Story. Acest update a fost oarecum necesar deoarece, utilizatorii au din ce în ce mai puțin timp de petrecut pe Instagram. Astfel, în maxim 5 secunde, un utilizator poate vizualiza un story, apăsa pe un shopping tag și deja magazinele online vor avea un număr crescut de engagement care va crește vânzarile.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here