Descrieri frumoase – Social Media sau E-commerce?

0
243
descrieri frumoase
descrieri frumoase

Ducând vremea mai departe și încercând să grăbim procesul de trecere a timpului, ne-am lovit capsoarele creative de câteva articole de pe interneti care dezbat subiectul acestor descrieri frumoase pe care toată lumea le dorește pe paginile lor de Social Media sau chiar în locuri unde nu prea sunt folosite, în magazine online.

Datorită pasiunii noastre pentru Content Marketing, am vrea și noi să abordăm acest fenomen care încet încet devine cel mai important aspect pentru diferențierea afacerilor din orice domeniu. În mod indirect, fiecare dintre noi, fie că suntem în mediul de business sau nu suntem într-o permanentă căutare de Content de calitate. Unii o înțeleg sub formă de “descrieri frumoase” pentru Facebook.  Fie că ai nevoie de un CV, de o scrisoare, de făcut o licență, dezvolți un website, vinzi produse, etc. Contentul este singurul element cu care ne putem diferenția cu adevărat.

Descrieri frumoase pentru E-commerce

Avem două motive pentru care susținem că o afacere în E-commerce nu poate respira decât dacă se fac investiții în content. Ownerii de afaceri de acest gen, vrând să își pună cât mai repede produsele pe website uită de faptul că înainte de a cumpăra, orice client se informează. Dacă nu poate găsi informație de calitate la tine pe website, el va cumpăra din locurile unde se găsește această informație.

INTRA IN GRUPUL PRIVAT “SOCIAL MEDIA PENTRU TOTI”

Comerțul electronic este una dintre puținele domenii unde cu cât ai mai multe produse, cu atât ești mai avantajat. Atât din punct de vedere al diversității, dar și al potențialului, conținutul ce poate fi adăugat pe site. Un catalog de 50 de produse nu va fi niciodată mai eficient decât unul de 500 de produse.

Servicii de Content writing dedicate magazinelor online

În Prăvălia de Scris de la contentonline, am dezvoltat un serviciu dedicat magazinelor online unde ne vom pune șorțurile colorate și ne vom ocupa strict de contentul care poate fi adăugat în catalogul tău de produse, în blog-ul magazinului tău sau putem dezvolta strategii de Social Media care îți vor crește vânzările.

Cum facem asta?

Facem research de cuvinte cheie, găsim tonul potrivit pentru descrierile categoriilor tale și creăm texte sau descrieri care îți provoacă utilizatorii să îți cumpere produsele.

Când vine vorba de catalogul de produse, mai întâi vom stabili dacă ai nevoie de conținut pentru categoriile principale sau secundare, dar și pentru fiecare produs în parte. Principalul obiectiv al acestor descrieri este optimizarea pentru motoarele de căutare, dar și diferențierea față de competiție.

Descrieri frumoase pentru Social Media

Social Media este locul unde scriitorii noștri își dezlănțuie talentele de content writing cu adevărat talentul. Avantajul pe rețelele sociale este că nu prea există limite. Putem avea orice tip de abordare ne dorim, asta în cazul în care este și clientul de acord.

Oferim strategie de Content Publishing pentru rețelele sociale, dezvoltăm calendare editoriale, iar grafica și bannerele sunt făcute tot de noi. Întrebarea la care ne doream să răspundem era strict legată de eficiența unui conținut de calitate și de prezența unor descrieri frumoase acolo de unde nu ar trebui să lipsească.

Concluzia noastră este că în prezent, conținutul este cel mai căutat serviciu și este cel mai important factor care te poate pune în primele poziții atât din punct de vedere al traficului organic, dar și din punct de vedere al cifrei de afaceri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here