Stiri online. Schimbari la interfata profiului Instagram, inclusiv Business.

0
412
noutati social media

Chiar înainte de Black Friday (the real one), Instagram a anunțat că a început testele pentru noile variații de „profile formats”, atât pentru utilizatorii obișnuiți cât și pentru profilele business. Dacă vrei să vezi cum se va schimba interfața profilului Instagram, citește următorul articol și fii la curent cu cele mai recente stiri online.

Over the next several weeks, you may see features re-arranged at the top of your profile including changes to icons, buttons and the way you navigate between tabs, which we hope will make profiles easier and cleaner to use. The photos and videos you’ve shared on your grid won’t change.” A fost mesajul celor de la Instagram

Modificări. Stiri online

Deși înainte de orice update considerabil, Instagram făcea teste folosind un grup mic de oameni, de această dată lansarea se va face după ce noile schimbări vor fi introduse încet încet în live action pe toată platforma. Deci, cum schimbările sunt vizibile pentru mulți dintre noi, multe lucruri pot fi observate.

noutati social media

În primul rând, profilurile utilizatorilor obișnuiți, așa cum se poate observa în imaginile de mai sus, avatarul profilului este mutat în partea dreapta în timp ce butoanele pentru statisticile pentru „Followers” și „Following” au fost înghesuite în partea de jos. Acum, „Follow” nu va mai fi singurul buton Call To Action. Vor apărea câteva butoane noi cu link-uri rapide cum ar fi „Message” sau „Email”

Mai mult decât atât, în al doilea screenshot, se poate vedea cum Instagram pune „mutual” în centrul atenției. Așa îți vei da mai ușor seama în ce comunitate te integrezi cel mai bine. Acest aspect ar putea fi deosebit de benefic pentru cei cu profiluri business, dacă va fi adăugat și acolo. Verificând ce profiluri sunt urmărite și de urmăritorii tăi, poți înțelege mai bine interesele comunității tale și poate chiar vei putea stabili viitoare colaborări care să vizeze punctele în comun ale mai multor subiecte conexe.

Modificări pentru profilul de business.

untibi.ro

Aici începe acțiunea. Uitați-vă la toate butonasele acelea. Se schimbă puțin lucrurile. Opțiunea „Shop” este bineînțeles legată de noul update în care Instagram încearcă să creeze posibilitatea ca orice retailer să aibă propriul magazin și pe Instagram. Pe lângă asta mai avem o grămadă de CTA buttons.

Nu sunt șanse prea mari că toate aceste butoane să treacă de faza de teste, dar sigur va oferi firmelor mici și mari o grămadă de motive pentru ședințe de schimbare de strategie de marketing. Cum vor putea fi folosite toate aceste noi butoanse și taburi? Care este cel mai bun mod de a va prezenta produsele?

Sunt multe de luat în considerare și este greu să spunem exact care vor fi efectele, iar până când Instagram nu va face actiuni permanente, rămâne doar să ne punem întrebări și să fim nerăbdători. Sper că articolul a fost de folos, iar de acum aceste tipuri de articole „Stiri online” vor apărea regulat pentru a ne fi mai ușor să înțelegem în ce direcție se îndreaptă mediul virtual social. Have a great one!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here