Venom 2018 – Review

0
594
Venom review. Untibi.ro

Jurnalistul de investigație Eddie Brock (Tom Hardy) lucrează la divulgarea planurilor omului de știință Carlton Drake (Riz Ahmed), care folosește oameni pe post de cobai pentru a testa posibilitatea îmbinării oamenilor cu organisme extraterestre. Furișându-se în laboratorul lui Drake, Eddie se „contopește” cu un simbiot. Venom, care îi va oferi mai târziu super-puteri, o voce interioară ciudată și un apetit de necontrolat.

Un film ok și nu prea

Filmul a fost extrem de așteptat dar după vizionare, notele mici au început să apară. Venom, este un film oarecum violent, scos cu forța din universul Spider-Man. Personal nu sunt de acord, ca Peter Parker sau Spider-man să nu fie menționați nici măcar o dată tot filmul. Cum spuneam, violență multă dar nu prea multe sângerări, vedem lupte, lovituri, focuri de armă, etc. Cel mai important aspect al poveștii este locul de proveniență al simbiotului și cum el (Venom) încearcă împreună cu Eddie să creeze un echilibru interior care mai târziu să ajute la salvarea Terrei.

Venom review

Din nou, filmul nu are foarte mare legătură cu benzile desenate sau cu desenele animate.  Venom este pus în postura de entitate amuzantă, totuși malefică, puternică dar lipsită de încredere. Sincer, mă așteptăm ca Venom să mă sperie, eram pregătit să îl văd folosindu-se de pânză, așa cum făcea în Spider-Man.

În mare parte, umorul este unul negru și este foarte bine imortalizat prin lipsa de umanitate a lui Venom. Într-o continuă căutare de creier uman, o foame nestăpânibilă și o ignoranță înfricoșătoare, aceste lucruri îl fac pe Eddie să iasă puțin din zona lui de comfort. În cele din urmă cei doi găsesc puncte în comun și decid să lucreze împreună.

Personajele secundare lipsesc. În acest film nu putem discuta despre personaje secundare aproape deloc.  Michelle Williams poartă rolul de logodnică a lui Eddie, dar pe tot parcursul acțiunii, o vedem  maxim 10 minute. Două certuri, o despărțire, două apariții romantice, un sărut și o împăcare. Jenny Slate în rolul expertului în știință sau mâna dreapta a lui Drake, apare în mai multe cadre decât Michelle. Și mai groaznic, antagonistul, Drake Carlton, nu apare suficient în film, iar atunci când își face simțită prezența, este mereu într-un laborator dând ordine malefice despre cum pot simbioții salva lumea.

Venom. Ce nu mi-a plăcut: SPOILER ALERT

În momentul în care Drake a atins nivelul de simbioză cu un al doilea simbiot apărut în peisaj, am luat popcorn-ul în mâna, m-am așezat bine în scaun, așteptând să se prezinte și să îmi arate cât de mult rău poate face Carnage!! Ei bine, nu era Carnage. Era doar un simbiot ceva mai bătrân decât Venom. Nu își dorea altceva decât să își aducă rudele pe Terra, unde era destul creier cât pentru toată lumea. Total dezamăgit de acea scenă.

Una peste altă, sfatul meu ar fi să mergeți la Venom dacă aveți vârsta peste 20 de ani, pentru că datorită trecutului de pe Jetix, filmul merită văzut. Nu sunt fan Tom Hardy, dar după ce l-am vazut pentru prima dată în Peaky Blinders, aveam așteptări ceva mai mari. Venom a primit câteva credite, iar înfățișarea este reușită și destul de atrăgătoare. Dacă ai 14 ani și nici nu te uiți la televizor, Venom este doar un monstru ciudat și dințos. A da, filmul este în colaborare cu cei de la Marvel, nu vă ridicați repede de pe scaune.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here